Donator: Grad Kragujevac – Gradska uprava za vanprivredu
Primarni primalac: Omladina JAZAS-a Kragujevac
Trajanje projekta: maj 2016. – decembar 2016. godine
Projekat je usmeren na unapređenje sistema i mehanizama informisanja mladih o mladima, kao i na povećanje dostupnosti informacija mladima. Na osnovu sprovedenih istraživanja, analiza, ali i iskustvenog učenja, kao najefikasnije aktivnosti u doprinosu povećanja informisanosti mladih su zapravo aktivnosti vođene od strane mladih.
Planirano je da se u okviru realizacije projekta „Media tim“ obuči tim od 12 mladih iz Kragujevca (studenata i srednjoškolaca) koji će voditi veb platformu za mlade. Ideja je da ovih 12 mladih ljudi razvije veštine neophodne za aktivnu komunikaciju, pregovaranje, promociju, kreiranje vesti i za vođenje medijskih kampanja.
Očekivani efekti i rezultati projekta se mogu sumirati kroz:
- Postići povećanje vidljivosti rada svih formalnih i neformalnih omladinskih organizacija sa lokalnog nivoa putem umrežavanja;
- Povećati informisanost mladih o aktuelnim i dostupnim programima mobilnosti, kulture, (ne)formalnog obrazovanja i zabave putem savremenih tehnologija
- Održana jedna obuka za media tim;
- 12 mladih osoba je razvilo znanja i veštine neophodno za aktivno informisanje mladih;
- Kreirana sveobuhvatna platforma za informisanje mladih na lokalu;
- Održano 5 akcija promocije platforme/sajta;
- Povećana informisanost trećine mladih o dostupnim programima.